روش کار مینیفر (تعامل با مخاطب)

در این بخش میخوایم در رابطه با  روش کار مینیفر و در واقع نحوه کارمون یکم صحبت کنیم.

در این مدت نه چندان زیاد که با مخاطبان مینیفر هم صحبت بودیم چیزهای زیادی یاد گرفتیم و البته سعی کردیم با سرعت بالایی به نظرات و سلیقه هاشون پاسخ مناسب بدیم.

تا این جا یک گذاره فوق العاده کلیشه ای رو خدمتتون عرض کردم که خیلی خیلی زیاد به چشم همه ما خورده است. اما این دفعه به طور جدی این گذاره را پیاده سازی کردیم. چرا که شاید برای شما جالب باشه که ما تا الان یه سری محصول ساختیم و فروختیم که اصلا

داخل سایت وجود نداشت در واقع یک فرایند ( اعتماد سازی – شکل گیری ادبیات مشترک با مخاطب- درک سلیقه متقابل و در نهایت ارایه محصول) را به طور کامل پیاده کردیم.

در ابتدای کار ما تعدادی محصول برای ارائه داشتیم، مخاطب با سلیقه ما آشنا شد، خط فکری ما را دریافت کرد ولی شاید محصول مورد نظرش را در سبد محصولات ما ندید. اما به علت گذاره اول که برای ما هم جزو یکی از عجایب بوده (چون تا قبل از ایده دست به قلم شو  هیچ مانوری در این زمینه نداده بودیم) و خب  حس اعتماد مخاطب که البته بسیار ستودنی بود ما توانستیم محصولاتی دقیقا منطبق با آنچه مخاطب نیاز داره تولید کنیم.

این سرویس را میشه از دو جنیه نگاه کرد، از نگاه تولید کننده ها کار ناجالبی هست چرا که میزان انرژی صرف شده برای توسعه محصول مطابق با نظر مشتری  با مبلغ دریافتی خیلی سازگار نیست و این اصول بیزینس به معنای متداول رو نقض میکنه ولی جنبه ی دیگر همان جمله کلیشه ای ابتدای متن هست. البته که ما در این مسیر تجربه هایی کردیم که هیچ گاه با کار به صورت معمول و متداول در ادبیات این شغل بدست نمیومد.

از حس اعتماد و رضایت متقابل هم نگم براتون دیگه